tisdag 16 april 2013

Turkos-gul gradering

Jag råkade plocka fram tre Depend-lack som var så snygga ihop att jag var tvungen att gradera med dem. ^_^
Det var inte meningen, men det påminner lite om vatten mot en sandstrand.. Jag får göra nåt liknande igen i sommar, men kanske med lite snäckor och sjöstjärnor också?

Jag trodde att det var torrt, men på natten lyckades jag förstöra lacket på tummen, innan jag hade hunnit fota. Hela designen sköts ca 1 cm uppåt på nageln, så jag fick bryta av en bit nagellack som stack ut. =P



Jag använde:
Sally Hansen - Miracle Cure (underlack)
Depend - #210 (ljusgult)
Depend - #199 (mintgrönt)
Depend - #054 (turkos-grönt)
e.l.f. - Twinkie (glitter)
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...