söndag 25 december 2011

Downton Abbey - Julspecial

Stackars Mr Bates! Foto:ITV
Just nu sänds den extralånga julspecialen av Downton Abbey i Storbritannien, och jag skulle så jättegärna vilja se den!  Men den kommer sändas i Sverige också, redan kl 21 på fredagen den 30/12, dagen innan nyårsafton! ^___^
Den är hela 1 timme och 35 minuter lång. Originalet är drygt 2 timmar, men eftersom det sänds på SVT här slipper vi alla reklampausar, och de är många och störande på ITV1 har jag läst.

torsdagen innan sänds även Downton Abbey - bakom kulisserna. =) Jag hoppas på att det är nytt material som jag inte redan sett, men jag ska se det i vilket fall som helst. =P

Det är underbart att vi bara behöver vänta mindre än en vecka för att också få julspecialen!
Tack SVT! <3

2 kommentarer:

  1. Whaaat!? Varför har du inte berättat att det skulle sändas här, nu? Ville du att jag skulle läsa det här själv..? :P
    Åh, så skoj.. :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte hunnit, och jag hoppades du skulle läsa bloggen. =)
    Men jag hade självklart talat om det sen, så du inte skulle missa det!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...