lördag 30 mars 2013

Djurparken

Igår var jag och syster-yster i Kolmårdens Djurpark, eftersom de har påsklovsöppet.
Jag hade med mig min Canon, men jag behöver bli bättre på att använda den...

Jag tog drygt 800 foton, och här kommer 30 av dem. =P

Jag älskar lodjur!
Det här är mitt favoritfoto av alla jag tog i djurparken.^-^







Vargarna var svårfotade.





Det här blev i alla fall lite bättre.



Järv!
Tassarna är enorma. =)



Söta små skogshundarna, som pep jättegulligt. =)




Vackra snöleoparderna var framme så jag fick fota dem!








Tigrarna var också ganska svåra att få bra foton av.












Dhole!




Vi kom lagom fram till en mini-version av delfin-showen. =)
(Nya showen Life har premiär om ca 1 månad.)







Det var svårt att fota dem under vattnet i Lagunen.
(Det här är Nephele, tror jag.)




Sjöbjörn!




Knubbsäl!


Jag tycker de är jättesöta. ^_^




Gorilla!




Schimpans!




 Dvärgsilkesapa!
De var svårfotade för glaset var så smutsigt.

 
Vari!




Surikater!




Slagsmål!



Aww. ^_^


Här är noshörningen som jag klappade för ett tag sen. =)



(Blogger bråkar som vanligt, och bestämmer själv hur stora hoppen mellan bilderna ska vara...)

2 kommentarer:

  1. Kommentaren jag först skrev försvann visst...
    Jättefina bilder du tagit!
    Tack för en trevlig dag! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...