fredag 18 november 2011

Nya ögon och kläder på väg

Sent igår kväll/natt, när jag egentligen borde sovit, bestämde jag mig för att kolla om DD-Anne hade fått in några nya gröna ögon, och hittade de här! De är något mörkare än de andra jag ville ha, tror jag, och de är 14mm, inte 12mm, men de borde funka bra. =) Det blev några fler par också, det är så billigt där.
(Hon säljer ögon med små fel, tex små luftbubblor, eller att pupillen inte är helt centrerad, men det är oftast inget som märks, och de är mycket billigare än glas-ögon på andra ställen.)

Och alldeles nyss fick jag ett mail om att min bjd-kläd-beställning från Her Delicate Strength har skickats! ^_^ Jag beställde den 10 augusti! Mer än 3 månader sen. Jag kommer knappt ihåg vad det är ens. =P
Hon har haft "privata problem", så hon ligger efter massor..
Man väljer kläder, och vilket tyg man vill ha, och så syr hon alldeles underbara kläder, så det var definitivt värt att vänta ändå!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...