torsdag 17 november 2011

Tjuvarnas jul


Photobucket
Gustaf Hammarsten spelar ficktjuven Kurre och Tea Stjärne hans okända dotter Charlie.
Foto: Peter Cederling.


Jag älskar julen! Och jag älskar bra julkalendrar. Det har nog inte varit någon riktigt bra på länge, men det kanske blir ändring på det nu?
2011 års julkalender heter Tjuvarnas jul och enligt svt är det en julsaga i Charles Dickens anda.
Det låter väldigt lovande. =)
Jag gillar Charles Dickens, och jag hoppas den har massa mysig julkänsla!
Här finns det några bilder från inspelningen.
Den 1:a december kommer i alla fall jag definitivt titta! ^_^

2 kommentarer:

  1. Åh, verkar lovande som du skriver! Jag har inte tittat på dem de senaste åren, men den här verkar ju jättemysig! :)
    Har bara så svårt att komma ihåg att titta så dags, men den går väl att se på internet efteråt också..?

    SvaraRadera
  2. Jaa, de brukar alltid finnas på Svt Play. =)
    Jag kommer antagligen också kolla där..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...