lördag 19 januari 2013

Kanin-skal

I julklapp av min syster fick jag bl.a. att beställa ett egendesignat mobil-skal! Jag bestämde att jag ville ha något som jag hade målat själv, så det blev den här kanin-vinter-bilden till slut. =)


Det är jättefint! Det ser alldeles proffsigt och blankt ut, och jag kan inte sluta ta på det. ^_^ Men nu sitter det på mobilen, såklart. =P

När jag vaknade i morse var jag alldeles blodig på vänsterhandens knogar. Jag fattade inget. O_o
Men lite senare, när jag hade vaknat till lite mer, så kom jag på vad det berodde på. Jag låg på min spikmatta igår kväll, och när jag började somna till så la jag lite halvsovande bort den. Men när jag la bort den så råkade jag riva mig! Då var det mysteriet löst. =)

4 kommentarer:

  1. Vad fint det blev!! Är så jätteglad att de blev bra och att ni är nöjda med dem!! :D
    Var likadant med mitt skal, ville ta och titta på det hela tiden.. :P

    Usch, läskigt med spikmattor, det har jag ju alltid sagt.. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa. =) Det är så häftigt att det är -min- bild också. =P

      Näe då, man ska bara akta knogarna. =P

      Radera
  2. Jaa, bra att du bestämde dig för att ta en egen bild! :)
    Hmm.. jo, och akta ryggen..? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa. =)
      Nä, ryggen tycker om spikmattan!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...