tisdag 8 januari 2013

Sömnlös...

 Jag har sömnproblem... =(

Natten till söndagen sov jag bara ca 3 timmar, och tvingade upp mig acceptabelt tidigt, för att kunna somna tidigt på kvällen. Jag lyckades inte somna tidigt. Jag lyckades somna jättesent, så jag fick bara ca 2 timmars sömn den natten. På måndagen gjorde jag allt jag kunde komma på för att somna bra. Varm dusch, varm mjölk, läsa bok, osv. Det fungerade inte, jag var klarvaken. Jag lyckades bara sova ca 1 timme inatt...
Det är ett oroväckande krympande mönster... O_o
Min hjärna funkar inte så jättebra utan sömn, så jag hoppas verkligen jag kan somna ikväll!
Jag är dessutom i ganska stort behov av min hjärna imorgon..

Jag ska gå och lägga mig tidigt, så inte tröttheten hinner gå över, och så har jag promenerat 2 timmar idag, för att förhoppningsvis kunna somna..!


3 kommentarer:

  1. Lyck till med sömnen.
    God natt! Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Oj, låter fruktansvärt jobbigt, det där! :(
    Hoppas verkligen det går bättre inatt, syster! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag kunde äntligen sova igen inatt. =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...