söndag 27 januari 2013

Facebook-konversation

När jag nyss hade blivit medlem på Facebook accepterade jag en vänförfrågan från en person som jag inte hade någon aning om vem det var. För det var ju kul med vänner. =P
Han har försökt.. få kontakt en tid? Jag kände inte för att svara.
Men till slut svarade jag faktiskt. (Texten i rött.)

- hello you

- hello

- hellooo

- hello

- hi

- hiiiiii

- hiii

- Jag skulle vilja veta att du kan prata?
I would like to know you can talk?
me gustaria conocerte mejor podemos hablar ?

 - I don't talk much.

- hello well I answer, I just want to be more your friend, although I live outside your country I would like to meet him someday. because I write most of your life

Eeeh, jaha... Him? Right..

3 kommentarer:

  1. Hahaha, det var bra!
    Du har inte funderat på blockering...? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han hamnade i "Begränsad"-listan nu, så han bara ser det som är öppet för alla. =P

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...