lördag 2 februari 2013

Melodifestivalen - deltävling 1

Ikväll är det dags för Melodifestivalen igen! Första deltävlingen sänds från Karlskrona.

Programledarna Danny Saucedo och Gina Diraw.

Kvällens tävlande är:

1. David Lindgren – Skyline
2. Cookies N Beans – Burning Flags
3. Jay-Jay Johanson – Paris
4. Mary N’diaye – Gosa
5. Eric Gadd – Vi kommer aldrig att förlora
6. YOHIO – Heartbreak Hotel
7. Anna Järvinen – Porslin
8. Michael Feiner & Caisa – We’re Still Kids

Jag har inte hört något av bidragen, och jag har ingen åsikt. =P
(Jag är verkligen sååå förberedd i år..)

3 kommentarer:

  1. Förstod att du skrivit något nytt eftersom du kommenterat på min blogg. :P
    Inte måste man vara förberedd? Roligast med överraskningar tycker jag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry, jag är dålig på att komma ihåg att läsa bloggar... =P
      Ja, det har du rätt i, men ibland är det roligt att förbereda sig också. =)

      Radera
  2. Det är lugnt. <3
    Jaa, kan väl vara kul också..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...