torsdag 21 februari 2013

Nytt armband och ny foundation

I helgen hade bubblebox.se gratis frakt, så jag passade på att beställa min favorit-foundation, som kan vara lite svår att få tag på. (Isadora Hydralight Foundation nr 59.) Det verkar vara många som inte gillar den, men jag har i alla fall inte hittat någon som har funkat bättre för mig.

Beställde även Viva la Diva Silk Finish Foundation 1 Pale, för att jag var nyfiken. Jag kolla på den på Åhléns, men orkade inte köpa den då. Isadoras foundation är liiite för gul för mig, och den här är liiite för rosa (tror jag), så om jag blandar dem kanske det blir perfekt, tänker jag. ^_^

Jag råkade hitta ett snyggt armband också, som jag var tvungen att beställa.



Det var minst lika snyggt i verkligheten! Jag gillar breda armband. =)

3 kommentarer:

  1. Kul! Alltid roligt att beställa grejer.
    Snyggt armband! Tycker det ser ut lite som en massa hårsnoddar bredvid varandra? Haha, kanske det inte gör i verkligheten. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa. =)
      Åh, haha, det ser det faktiskt ut som på bilden. =(
      Men det tycker jag inte det gör i verkligheten. =P

      Radera
  2. Haha, eller hur. :P
    Okej, bra det. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...