lördag 16 februari 2013

Guld och brunt på naglarna

Jag har en massa nagelbilder som väntar på att bloggas. Att jag inte har gjort det beror på att jag inte har koll på vilka nagellack jag använt, och jag orkar inte leta fram dem.. =P Så nu postar jag ändå, och uppdaterar med vilka lack jag har använt senare. Om jag kommer ihåg. =P

Till den här designen målade jag naglarna guldiga, och sen ett lager Seche Vite för att det skulle torka fort. Sen maskerade jag med tunn nageldekorationstejp lite random på naglarna, och målade med brunt över. När jag drog bort tejpen blev det så här!


Jag använde:

Uppdateras senare.

5 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Inte behöver du väl skriva lacken, om du ändå inte kommer ihåg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Men jag vill ju ha en lista med vilka lack jag använt, både för att jag själv ska veta, och om nån annan hittar hit och undrar. =P

      Radera
  2. Jo, men om du inte kommer ihåg, så gör du ju inte... :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet vilka lack jag använde, jag måste bara rota fram dem ur gömmorna och hitta namnen... =P

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...