torsdag 28 februari 2013

Poliskontroll

Igår morse blev jag stoppad i en poliskontroll för första gången. Jag fick blåsa och visa körkortet.Väldigt läskigt.
Jag gav honom körkortet, han tittade på det, och sa "Åh herregud!". Jag hann bli lite förskräckt, men han hade bara inte sett nya körkorts-designen förut (det är bara några veckor sen jag fick nytt).
Men det känns liksom inte som att "åh herregud" är det man vill höra av en polis när man lämnar fram körkortet... =P
Men de var glada och trevliga, så det var inte så farligt. =)

3 kommentarer:

  1. Hahaha!! Häftigt!! :)
    Vilken underbar historia, jag skrattar gott här i soffan! :D
    Jag har aldrig blivit stoppad av polisen.. Men jag måste få se ditt kort när vi ses i helgen! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...