söndag 24 februari 2013

Oscarsgalan

Inatt är det dags för Oscarsgalan igen. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska se den i år eller inte... Jag kanske kollar tills jag somnar? Jag får se..

Hade tänkt måla Oscarsgalan-inspirerade naglar i år igen också, precis som förra året, men det har jag inte hunnit än.. Kanske målar inatt, om jag håller mig vaken ett tag.

Från kanal 9:

Kvällens och nattens sändningar:

22.00 - Vägen till Oscarsgalan
En insidesrapport inför Hollywoods stora natt. Showen innehåller alla toppkategorier, de största överraskningarna, och exklusiva intervjuer och bakom kulisserna-rapporter.

23.00 - Oscarsgalan - Röda mattan
Direkt från Hollywood. Vi följer filmstjärnornas och Hollywoodkändisarnas ankomst till Oscarsgalan och deras bejublade entré längs den röda mattan till ackompanjemang av smattrande kamerablixtar och jublande fans.

01.00 - Nedräkning till Oscarsgalan 2013
Direktsänt införprogram från Hollywood. Med bara minuter kvar till världens största filmfest räknar vi ner till Oscargalan 2013.

03.30 - Oscarsgalan 2013
Direktsänd gala från Hollywood. För 85:e gången är det dags att dela ut det finaste priset i filmens värld, Oscarstatyetten. Filmeliten samlas inför världens ögon i Hollywood för att få veta vem som stod för 2012 års bästa prestationer på vita duken.

Sändningen beräknas pågå fram till cirka 06.30.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...