tisdag 3 april 2012

Körsbärsbloms-naglar

Jag har varit dålig på att uppdatera här på senaste tiden.. 
Jag ska försöka skärpa mig. =)

Den här nageldesignen hade jag för några veckor sen. Jag gillar inte direkt värme, så våren är inte något jag brukar se fram emot, men jag blev ändå lite inspirerad att måla våriga naglar. =)
Jag har velat måla körsbärsblommor på naglarna länge, så jag tyckte det vart dags nu.
Det var inte alls så här jag hade tänkt mig, men jag fick väldigt ont om tid. Den andra idén får jag ta en annan gång. ^_^




Jag använde:
Sally Hansen - Diamond Strength (underlack)
L'Oréal - 601 (ljusblått i botten)
Viva la Diva - 11 (brunt till grenarna)
Essie - Status Symbol (cerise-rosa, till blommorna)
Viva la Diva - 8 (ljusrosa, till blommorna)
Stripe Rite (ljusgrön, till bladen)
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

Jag blandade det cerise-rosa och det ljusrosa lite slarvigt på ett plastlock innan jag duttade på det, för att få lite naturliga skiftningar på blommorna. ^_^

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte om det är min dumma dator, men jag får då inte fram någon bild..
    Däremot VET jag hur fina dina naglar var! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den funkar inte för mig idag heller.. Får inte fram photobucket alls, eller nån bild som länkas därifrån..
      Men både mamma och Maria kunde se den.
      Men tack! =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...