fredag 6 april 2012

Krymmel?

Haha, det är min systers fel att jag fastnat för det ordet! Hon gillar att baka söta cupcakes, så hon använder såklart strössel (krymmel på danska). Och eftersom det är roligt att ge bort presenter när man vet vad någon vill ha, köpte jag en massa strössel och formar till henne i födelsedagspresent nyligen.  Allt var så sött att jag var tvungen att fota det innan jag gav bort det. =) Hoppas inte du har något emot att jag postar det?


Minipåskströssel (kaniner, kycklingar, ägg och ankor)
Våriga blommor.
Ankor och bubblor.

Midsomriga formar med jordgubbar på.
Påskformar.

Påskformarna har kaniner på undersidan.^-^

Dinosaurier och ben.

ABC & 123.
Färgglada stjärnor.


Hjärt-dekorationer.

Prickiga formar i 10 olika färger.
Pepparkaksgubbe-formar.

Höstlöv.
Rosa bandet.
Pepparkaksgubbar.

Jag erbjuder mig som frivillig testare av cupcakes..! ^__^

2 kommentarer:

  1. Aaah, mina fina presenter! <3
    Nej då, inte alls, kul att du tog fina kort på det!
    Jag har också fotat det, men jag har varit lite lat med bloggandet på sistone...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra. =)
      Jag har också varit lite dålig på att blogga. Är några dagar sen sist igen nu..

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...