torsdag 26 juli 2012

Blommig väska!


Jag borde sova, eller i alla fall försöka ställa om mina sovtider, men istället målar jag naglarna. Det skulle vara trevligt att göra det i dagsljus någon gång, och faktiskt se vad jag gör. =P

Deichmann ringde äntligen igår, och sa att väskan hade kommit. Det tog dem bara 11 dagar att skicka den från en butik till en annan... >_>
Jag hade nästan slutat vilja ha den redan innan de ringde, bara för att det tog sån tid. Sen när den äntligen kom var den inte ens riktigt så söt som jag hade tänkt mig. Nu velar jag om jag ska behålla den eller inte. =(

Fast.. jag kommer nog ångra mig om jag inte behåller den.



Nagellacket på bilden var en tillfällig lösning när jag åkte till Ullared förra veckan. Det här hade aldrig hållit för en Ullaredresa, men jag hann inte måla nåt mer avancerat. =P
Men jag hann få mer beröm för sjömans-naglarna, från två expediter på Åhléns innan jag var tvungen att ta bort det i alla fall! Om det bara hade hållit hade jag haft kvar den designen hela sommaren, jag har inte gillat nåt nagellack så mycket på evigheter. ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...