fredag 13 juli 2012

Shopping

Jag har inte kunnat släppa tanken på en söt, blommig, somrig handväska den senaste tiden. Jag gillar väskan jag har nu, men den känns för stor, tung, och klumpig för sommaren.. Framförallt tänkte jag på några söta, blommiga väskor som jag sett på Deichmann. I första Deichmann-butiken jag åkte till igår fanns de inte kvar, och jag antog att de slutat säljas. Jag var runt i alla affärer jag kunde komma på, men det fanns inga väskor som matchade vad jag tänkte mig.. Så istället blev det en liten vit handväska på rea från Deichmann, med en liten sjömansinspirerad rosett. =)

Sen jag gjorde mina sjömans-naglar har jag blivit lite besatt av sjömansinspirerade saker. O_o

Ursäkta de dåliga mobilbilderna, men det är så mycket enklare att fota med mobilen och mobilblogga dem, än att plocka fram riktigt kameran.. =P

Här är väskan!


Och så blev det en blommig sjal från Deichmann, eftersom jag inte hittade nån blommig väska!

När jag ändå bloggar nyköpta saker måste jag bara blogga mina nya skor som jag köpte för nån vecka sen. Jag älskar dem, de är så förskräckligt söta. ^_^



I andra Deichmann-butiken hade de faktiskt en blommig väska kvar! Det var den blåblommiga varianten, och jag frågade om de hade den rosa. Det hade de inte, men de kunde ta hem. Så nu väntar jag bara på att de ska ringa och säga att den har kommit! =)

Oooch.. tjejen i kassan på Deichmann sa att jag hade fina naglar (de här), och frågade vart jag hade varit och gjort dem. Jag sa att jag hade gjort dem själv, och hon tyckte att jag var duktig. =D (Kul med nagel-beröm!)

(Det är fredagen den 13:e idag..!)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...