torsdag 5 juli 2012

Nagellack med posten!

Förra måndagen beställde jag nagellack från Transdesign, och igår kom de! Det tog bara en vecka och en dag från USA. =)
Det får plats 9 flaskor i den minsta och billigaste kartongen, och då köper man såklart 9 nagellack. =) 8 av dem är mina, och en är min systers.

Här är de!


Misa - Green With Envy


Orly - Gumdrop


OPI - I Have A Herring Problem


OPI - Thanks A Windmillion


China Glaze - Atlantis


Essie - True Love


OPI - Dulce De Leche


OPI - Gouda Gouda Two Shoes


Och sist men inte minst, det som är min systers:
OPI - Kiss Me On My Tulips


Jag gillar dem. =) China Glaze Atlantis var mindre turkost och mer grönt än jag trodde, men med ett turkost lack under kan det nog bli snyggt.

Här är de i kartongen!


De var bättre förpackade när de kom, men jag la ner dem igen, för att visa ungefär hur stor plats de tar. =)

Man kan ana ett visst färgschema på lacken.. =P Men jag kan inte hjälpa det, jag gillar rosa och turkosaktiga/mintgröna nagellack. ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...