onsdag 15 maj 2013

Delfin-naglar

När jag skulle få se en förhandstitt på nya delfinshowen Life var jag ju såklart tvungen att matcha med delfiner på naglarna. =)
Jag använde en bild från en fake-Konad-platta som har två delfiner som bildar en cirkel, nästan, men jag använde bara den ena av dem.
Jag använde en Konad-bild med bubblor också, för att göra det lite mer intressant.


Det var ett tag sen jag målade det, men jag är nästan säker på att det är de här färgerna jag använde.

Jag använde:
Sally Hansen - Diamond Strength (underlack)
China Glaze - White On White (i botten)
L'Oréal - 601 (ljusblå)
Claudia - Dodger Blue (mellanblå)
Isadora - Dazzling Aqua (mellanblå)
Gallery Colours - Electric Blue (mörkaste blå)
e.l.f. - Twinkle (miniglitter, rött och blått)
Lovie Nail Polish - (namnlöst blått glitter på tipparna)
Konad Special Nail Polish - White (vitt stämpellack till delfiner och bubblor)
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...