söndag 12 maj 2013

Korall-jelly-sandwich-naglar

Det är lite länge sen jag bloggade naglar nu.. F'låt, ska skärpa mig.

Jag blandade till ett nytt jelly-lack för ett tag sen.
Jag använde ett billigt, genomskinligt lack som bas, och droppade i:

Viva La Diva #115 Cape Coral
Lovie Art Nail #3 (neonorange)
Lovie Art Nail #4 (neonrosa)

Har säkert antecknat mängden nånstans, men just nu vet jag inte var.
Jag målade några lager korall-jelly, några lager med olika glitterlack, och sedan korall-jelly igen.
Jag pillade t.o.m. dit några små stjärnpaljetter på varje nagel.

Det såg så tråkigt ut att jag var tvungen att stämpla sol-blommor uppe på, och dutta lite glitter i mitten.
Men sen såg man inte stjärnorna. :(



 Närbild!




Jag har inte kommit på något namn åt mitt nya lack, än.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...