söndag 28 oktober 2012

Halloween-naglar

Okej, de är inte jätte-halloweeniga.. Men de kommande 5 veckorna lär det inte bli så avancerade nageldesigner, och ganska minimalt med bloggande, tror jag, tyvärr... Kanske lite korta mobilbloggar, när jag väntar på bussen. Jag kommer hem sent och är trööött.. -___-

Jag hade inte tid/ork att måla Halloween-bilder själv, så det fick bli stämplar. Jag önskar att jag hade haft fladdermöss, men jag tog det mest passande jag hade. =P
Det blev en bild från en fake-Konad, Salon Express. Det var första gången jag testade dem, jag testade några olika bilder, och de funkade bra att stämpla med. =)


Jag använde:
Sally Hansen - Diamond Strength (underlack)
China Glaze - Innocence (ljusrosa i botten)
Isadora - Sun Orange (ljusaste orange)
Isadora - Glorious Orange (mörkaste orange)
Konad Special Polish - Black (stämplade bilder)
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

1 kommentar:

  1. Blev jättefint. Är väl tillräckligt komplicerat..? :O

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...