måndag 1 oktober 2012

e.l.f.

I fredags fick jag hem ett paket från e.l.f. Jag beställde på söndagen, så det tog bara fem dagar från Storbritannien. =)

Det innehöll lite smink till mig och syster-yster. ^_^
Jag har hört talas om det märket på en massa bloggar och youtube-videos, så jag blev för sugen, och var tvungen att beställa lite. Det är så billigt!

Gräsligt dåliga mobilbilder:


Fyra nagellack, en "närande nagelbandspenna", två ögonskuggsprimers, två ögonskuggor, två mist & set spray,  två all over color stick och en tinted mousturiser.

De hade en kampanj där man kunde få en "hemlig höst-påse" med smink gratis. Det ville jag såklart ha, och det här fick jag, i en "I  e.l.f.-kasse:


Ögonskugga, läppglans och två nagellack, ett mörkt plommonfärgat och ett ljust guldglittrigt. ^_^

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...