torsdag 27 september 2012

Presenter

Tack så mycket igen allihop för presenterna jag fick! ^_^


Och ännu fler fick jag idag. =)

Jag är en "dålig bloggare" och visar bara bild på paketen, inte innehållet. =P
Med risk för att jag glömmer nåt (f'låt, är trött!) så fick jag:

Grå-brun-akiga jeans, vinröd/svart/grå/vit-rutig skjort-blus, hårtork, nagellack (8 st!), pengar, ett liiitet solparasoll, Sagan om Ringen-trilogin på dvd, små glasflaskor, presentkort på Kicks, duschtvål, en liten badanka med läppglans/balsam i och i ett brev/paket från moster kom det en kattnyckelring med rosa bling-stenar.

2 kommentarer:

  1. Är väl inget dåligt med att bara visa paketen, det är ju de som är finast med alla färger, mönster och snören. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men om man är nyfiken (som jag!) så vill man nog se vad som var i dem också. =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...