onsdag 26 september 2012

Röriga höstnaglar

Igår kväll målade jag om naglarna, fast jag bara hade haft det här i några dagar. Jag var sugen på något höstigt, och såg det här på youtube. Det kändes tillräckligt snabbt och lätt.
Um, om jag hade haft några bra färger, så.. Jag har massa snygga orangea, röda och koppar-iga, men jag hade ingen snygg, ljus höstfärg att ha i botten. Jag har ett guld-brunt som är rätt höstigt, men jag tyckte det var för mörkt. Nu ångrar jag att jag inte tog det..

Jag bestämde att mitt nya Mavala - Fresh Melon kunde funka, men nej. Det känns inte höstigt alls, mer som en majbrasa som har exploderat..
Dessutom kunde jag inte bestämma hur jag skulle dra mönstret, och om jag skulle använda pensel eller dotting tool, så alla naglar blev helt olika. O_o
Högerhanden blev bättre, faktiskt.

Nej, inte nöjd alls.. Men jag bestämde att det nog får sitta kvar till helgen ändå.
Kanske...



Jag använde:
Sally Hansen - Diamond Strength (underlack)
Mavala - Fresh Melon (ljusorange i botten)
Isadora - Glorious Orange (orangea virvlar)
Claudia - Hot Lava (röda virvlar)
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...