söndag 23 september 2012

Pyret

Jag fotade farmors söta katt Pyret idag. Eller, jag försökte fota henne, men det var inte det lättaste. 157 bilder tog jag på henne, men de flesta blev suddiga, för hon var inte still många sekunder.
Det blev en del okej bilder, men inga sådär superbra som jag hade hoppats på.

Hon är ganska.. speciell. Inte direkt osocial eller aggressiv, men de flesta får inte klappa henne, för då fräser hon och slåss. Så jag försökte fota henne utan att göra henne upprörd. ;)

Pyret!


Gräset var ushligt blött.



Jag vet inte om jag tycker Pyret passar som namn på en så här elegant katt..



Det fanns en massa nytt att utforska!






Sen talade hon om att det räckte, och att hon ville gå in.



2 kommentarer:

  1. Så fin Pyret är, visste jag inte!
    Jättefina bilder! Så mycket roligt hon gör! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, visst är hon! Jag önskar att hon var klapp-vänligare bara. =P
      Hon tyckte det var kul att utforska. =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...