torsdag 20 september 2012

Äntligen..!

Idag lyckades jag äntligen hitta en fungerande version av första avsnittet av tredje säsongen av Downton Abbey! Jag funderade i ungefär 3 sekunder på om det inte ändå vore bättre att vänta tills 3 november, när det sänds i Sverige som jag skrev om för ett tag sen, men nej, det var inte bättre att vänta.
Det allra bästa var att se det genast, så fort det bara gick, och det var exakt vad jag gjorde!

Jag har inte alls dåligt samvete för det, för jag kommer se det på tv sen också, och på Svt Play, och köpa dvd:n.

Och det var underbart! Helt underbart.
Jag har längtat sååå, och jag blev inte besviken.
Jag är inte säker på att min bedömning var helt objektiv, så därför ska jag se om avsnittet igen nu... För att vara helt säker på att det var bra, liksom. ^___^


Robert Crawley


Martha Levinson och Violet Crawley


Mr Bates

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...