torsdag 6 september 2012

Insekter!

Egentligen tycker jag inte om insekter. Verkligen, verkligen inte. Varken att se eller höra dem. Speciellt inte i närbild.. Men igår var jag ute och lekte med mina close-up-filter igen (använde +10), och kunde inte låta bli att testa att fota några insekter.
Jag var jättemodig!
Det är knappt jag vill posta dem, men jag blev så imponerad av att de faktiskt blev ganska bra! Jag satt och balanserade på huk, och det blåste en massa.

Så, om någon inte vill se (inte så otäcka) insekter, sluta läsa nu!

 ...

Okej, slut på varningen..

Jag älskar det rosa och gröna ihop!



Lurvig bak..


Fotade den här typen också.
Måste erkänna att den har snygg rygg..


Om det inte redan märks så gillar jag verkligen mina nya close-up-filter. =P

Förlåt om jag skrämde någon! Hm, jag kan knappt fatta att jag bloggar närbilder på insekter.. O_o

4 kommentarer:

  1. Jättefina bilder :) Ser inte alls läskigt ut,jag gillar humlor.

    SvaraRadera
  2. Kanonbra bilder! Fina färger. Riktigt impad av dig! :)
    Ganska söta ju.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...