söndag 23 september 2012

Nagellacks-korgar

Igår shoppade jag lite. Jag köpte bland annat en hel hög med korgar på City Gross. Rättare sagt 6 stycken 2-pack, alltså 12 korgar!
Jag köpte även mitt favorit-body butter på Willys, två Wet n Wild-nagellack (skogsgrönt och grå-rosa) och en blå och vit-randig  ljuslykta att ha tops i.

Jag fotade med mobilen  igår kväll när jag kom hem, så det är ganska dåliga bilder. =P


Korgarna ska hjälpa mig att ha lite mer ordning på mina nagellack. Just nu står de lite huller om buller i två lådor, men nu ska jag sortera dem i olika korgar, i lådorna. Efter märke, tror jag. Alternativet är efter färg, men det känns rörigare.
Jag har två lådor fyllda med korgar, såhär. Den tredje lådan i byrån har alla nagelprylar som inte är lack.


Korgarna passar nästan precis i lådorna. ^_^

2 kommentarer:

  1. Så perfekt korgarna passade då! Lyckat!
    Blev road när jag läste att du skulle ha tops i en ljuslykta, tills jag såg bilden. Snart idé. :)
    (Ursäkta, men inte ofta du skriver fel. "Igår köpte shoppade jag..") :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, det blev jättebra. =)
      Haha, jag tyckte den passade! Behöver dem lättåtkomliga när jag använder mascara.. =P
      (Fixade felet!)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...