torsdag 6 september 2012

Lurviga stövlar och nagellack

Sitter på bussen hem nu, så jag passar på att blogga lite.
Var lite ledig idag för att göra nåt uschligt, men det var inte så ushligt ändå, och tog inte så lång stund, så jag passade på att gå på stan lite efteråt. Fira lite liksom.

Varför tränger sig folk på bussen? Till och med en gubbe i 60-årsåldern trängde sig förbi.. Skumt.
Och när jag ändå klagar.. Om 4 personer går i bredd och tar upp nästan hela vägen, och möter någon, borde de inte göra nåt åt saken då? Man kan ju gå in bakom varandra. Det gör i alla fall jag.. Men inte alla, tydligen. =P

Nu till roligare saker! Jag råkade köpa ett par stövlar på Deichmann. De har ganska kort skaft, och är jättelurviga. =P
Jag älskar lurviga stövlar, men jag har inte helt bestämt om jag ska behålla dem..
Jag kanske lägger upp bild på dem sen, och ber om smakråd. =)
(Vill inte fota dem på bussen. =P)
Jag köpte ett nagellack på Klippet också. Svart med multifärgat glitter. Kändes lite höstigt. =)
Isadoras höst/vinter-kollektion, Jewels of the Orient är också jättesnygg! Fastnade mest för ett skimrigt rött(!) och ett mörkorange (Sultan Palace), men jag var för snål idag. =)

Uppdatering:

Jag antar att ingen har hunnit läsa än, så jag uppdaterar med bilderna. =)
Här är lurv-stövlarna!


Vad tycker ni? Men jag har nog bestämt mig för att behålla dem. Ser fram emot att ha dem med smala jeans och leggings och kjol i vinter. =)
Det var 100 kr rabatt på dem också.

Och här är en dålig bild på nagellacket.


8 kommentarer:

  1. Folk är skumma! Bara att gå rakt fram med bestämda steg så flyttar de sig..
    Jag tycker stövlarna är jättesnygga! Självklart ska du behålla dem. Rätt märke också!
    Häftigt nagellack också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, det är väl det man borde göra.. Men jag kan inte. =P

      Bra! Jo, jag tror jag behåller dem. Blev lite velig ett tag bara.. =) Vet att du gillar det märket. ^_^

      Ser fram emot att testa nagellacket!

      Radera
  2. Träna. :)
    Tror? Klart du ska behålla dem! Ge dem till mig annars. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njao... =P
      Jo, det är klart de ska få stanna. =)

      Radera
  3. Hej! Ha du köpt skorna på nätet? Var i såfall? Letar och letar efter lurviga vinterskor hela tiden, ha hittat några stycken men inte riktigt i min smak. Dom här var ju jättefina:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, de är köpta på Deichmann i Norrköping!
      Men de är verkligen fina, jag ser fram emot att använda dem. =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...