lördag 15 september 2012

Pyssel-grejer

I torsdags lunch hade jag tänkt tänkt blogga den här bilden, och skriva om vilken trevlig höstpromenad jag gick på, men eftersom jag helt glömde det när jag kom tillbaka från promenaden får ni bilden nu.
Det går bra att låtsas att det är torsdag, om det underlättar!
(Men vem vill ha torsdag, när man kan få lördag? Det vore ju korkat.)



Och igår fick jag ett trevligt paket med posten. Lite nya smyckes-pyssel-saker. Jag beställde mest för att jag kände ett extremt behov av bok-medaljonger. Och det har jag nu, i två storlekar. Så praktiskt!
När jag ändå beställde blev det några fler resin-blommor och ring-grunder(?) också.


Självklart hittade jag, så fort jag hade beställt det där, en person som sålde resin-blommor i olika modeller och färger ihop-parade. Jättesnyggt ihop-parade. Exakt såna färger jag knappt visste att jag behövde. Så jag var ju såklart tvungen att beställa dem också, det förstår väl vem som helst. Så nu väntar jag bara på att de ska komma också.
Jag kommer ha så himla många snygga ringar sen.

Nu måste jag bara beställa lite kedjor, för jag har plötsligt fått för mig att halsband med kedjor är snyggt, jag som inte brukar tycka det..
(Tunna, fina, helst i silver, med nåt litet hänge, alltså! Inte såna här..!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...