tisdag 11 september 2012

Abstrakta naglar

I två dagar velade jag innan jag bestämde vad jag skulle måla på naglarna den här gången. Och när jag hade bestämt mig för abstrakt velade jag i flera timmar om vilken färgkombination jag skulle använda. Mönstret bestämde jag medan jag målade.

Men jag blev nöjd till slut. Det blev varken tråkigt eller för skrikigt.
Och det matchade mina turkosa smycken jättesnyggt idag.  =)



Jag använde:

Sally Hansen - Diamond Shine (underlack)
China Glaze - Innocence (ljusrosa franskt lack)
Depend - Nr 54 (turkost)
Depend - Nr 189, tror jag, det är nästan bortnött.. (brunt)
Claudia - Another Pink nr 160 (rosa)
Color Club - White Tip (vitt)
Lovie Art Nail - (svarta streck)
China Glace - Liquid Leather (svarta prickar)
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...