torsdag 18 oktober 2012

Jeggings


Igår var jag inne en snabb sväng på Kappahl och kollade lite, för jag fick 100 kr i gåva från dem för ett tag sen. Jag provade ett par snygga, mörkblå jeggings, och tyckte de var sköna. Mina mörkblå jeggings börjar bli lite nötta..

Jag kollade på prislappen, och någon hade skrivit dit ett litet "OBS ->", så jag vände på lappen och på baksidan hade de skrivit "Hål höger bak. Rabatteras."

Ganska långt ner på benet var det ett litet märke, det ser ut som att larmat kan ha suttit där. Jag tyckte inte det var så farligt, och har man dem till stövlar syns det inte alls, så jag frågade i kassan hur mycket de drog bort. 100 kr svarade hon, så jag tog dem. Med de andra 100 kronorna avdragna blev det 99 kr istället för 299 kr. =)

Nu borde jag väl ha haft en bild på dem, men det har jag inte. Ni får föreställa er mörkblå jeggings. =P

2 kommentarer:

  1. Vilket fynd. :)
    Får jag kanske se imorrn då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte jag med. =)
      Njäe, de är inte tvättade än..

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...