lördag 13 oktober 2012

Surfplatta!

Efter att ha velat och researchat surfplattor, märken och storlekar i många veckor har jag till slut skaffat en. =D


En liten Samsung Galaxy Tab 2 7.0" blev det. =)

När jag frågade i butiken om de hade några kollade han datorn och ringde lagret, och konstaterade att allt de hade var en svart. Den ville jag ha, så jag köpte den. När jag gick för att hämta ut den fanns det bara vita enligt den killen. =P
Men det spelade ingen roll, tyckte jag.

Den sitter på laddning än, men snart kan jag förhoppningsvis leka med den! ^_^

4 kommentarer:

  1. Kul! Fin. :)
    Fint med vit ju. Lekt hela kvällen nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm. =)
      Ja, tycker jag med. Blev inte så mycket "lekande" jag letar fortfarande efter nåt kul spel. Har testat en massa men inte fastnat för nåt än.

      Radera
  2. Jaså, det var ju tråkigt.. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, har fortfarande inte fastnat för nåt, men jag fortsätter leta.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...