tisdag 16 oktober 2012

Rosa "flätade" naglar

Jag har inte bloggat bild på naglarna på ett tag.. Och den senaste designen råkade jag ha i drygt 2 veckor. =P Naglarna var längre än på evigheter när jag tog bort nagellacket idag, men jag kortade ner dem en hel del. Bild på nya designen kommer kanske imorgon.

Jag försökte mig på nån slags "flätad" design, men det syns inte så bra, och jag råkade använda fel färg. Jag hade plockat fram två gammelrosa, och bestämde mig för det ljusare, men råkade börja måla med det mörkare. =P


Jag använde:
Sally Hansen - Diamond Strength (underlack)
China Glaze - Innocence (ljusrosa i botten)
OPI - The Show Must Go On! (glittrigt cerise)
OPI - Gouda Gouda Two Shoes (gammelrosa)
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

Nu ska jag sova.
Jag har precis sett klart avsnitt 5 av Downton Abbey (säsong 3) och det var jättesorgligt. ;___;

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...