tisdag 14 augusti 2012

Glass-väder

Igår var det alldeles perfekt glassväder! Jag glömde fota glassen direkt, för det var så varmt att den smälte fort, så jag var mest fokuserad på att hinna slicka. =) Jag tog en kula polkagris, som är världens bästa glassmak, och en kula guldnougat, för första gången. Guldnougat-glassen var extremt god! Jag måste definitivt hinna testa den igen innan sommaren är slut. ^_^




Utsikten var väldigt fin också. =)


En liten båt!


Och små änder som vi råkade skrämma. =P

  

Blev nästan bad-sugen. =)



2 kommentarer:

  1. Så glass-sugen jag blev nu. Jättefina bilder!
    En fin nagel tycker jag mig se också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt. =) Jag blev också glassugen igen!
      Tack! Har inte hunnit fota och blogga dem än, men du får se dem live imorgon. =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...