tisdag 21 augusti 2012

Wow!

Nu har jag fixat naglarna med folien som kom i brevlådan idag. Det var mycket lättare, och mycket snyggare än jag trodde! Men nu önskar jag bara ännu mer att jag hade köpt lite mer varierade färger på folien.. =P Framförallt rosa och turkos vill jag ha! Men det går ju alltid att beställa igen nån gång..!

Tyvärr tappade det massor av "extrem-blinget" när överlacket kom på, men det visste jag ju att det skulle göra. Det är nog ändå det glansigaste/skimrigaste/holografiskaste jag haft på naglarna, tror jag, det slår alla glitter. =) Det är nästan distraherande blingigt!
Bilder kommer när jag har dagsljus.

Jag är nyfiken på hur svårt det är att ta bort sen.. Om det är lättare att ta bort än glitter har jag nog hittat min nya nagel-dekorations-favorit!

Är jättesugen på att testa det på tårna också, men nu är det sovdags. =P

Uppdatering:

Jag läste nånstans att man kunde använda Seche Vite och andra snabbtorkande överlack, bara man använde ett mildare överlack emellan, så jag slängde på ett lager Seche Vite nu, för att det skulle hålla bättre och inte bli tillknycklat i natt, men det var dumt, för det tappade ännu mer av blinget nu. =( Jag skulle beskriva det som "halv-matt".
Men, det är ändå fint. =)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är inget bra foto-väder, det är så mörkt och regnigt.. Förhoppningsvis imorgon!

      Och som jag skrev på det förra inlägget gör jag det gärna på dina naglar också. =)

      Radera
  2. Jaa, ska regna imorgon också, dock. :(
    Jättegärna! :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...