onsdag 1 augusti 2012

Nasco Yankee Meet 2012

Förra helgen var jag i Falköping på Nasco Yankee Meet 2012.
Jag har inte jättemycket att skriva, men jag tänkte posta några bilder i alla fall. Tyvärr är alla tagna med mobilkameran, riktiga kameran fick ligga kvar i väskan hela tiden, för det regnade rätt mycket först.

Här står en massa bilar parkerade på flygfältet.


Bosse Bildoktorn var där! (Till vänster på bilden.)
Han pratade, och  delade ut priserna bland annat.


Den här bilen skuttade  ett tag, innan den inte ville mer.


Det var hunduppvisning också, med rally-agility.



På kvällen cruisade vi runt i Falköping.
Den här snygga rosa bilen åkte vi förbi. =)

 

Jag fick åka i min systers fina Valiant, med luddtak! <3


Allra tråkigast med att åka hem igen var att jag 
saknar min mosters underbara lilla Moa!



2 kommentarer:

  1. Åh, så roligt att få se bilder från det! Så söt bild på hunden som hoppar!
    Och min lilla bil..! <3
    Saknar också Moa.. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är ju tyvärr inte så bra, jag önskar att jag hade tagit vanliga kameran med mig, men de är bättre än inget. =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...