torsdag 23 augusti 2012

Sommarfestival-naglar

Jag tänkte blogga mina naglar med nya nagel-folien som jag skrev om igår, men då kom jag på att jag inte hade lagt upp bilder på hur naglarna såg ut gången innan!
Jag ville ha något färgglatt till Augustifesten förra veckan, och jag ville ha prästkragar/tusenskönor innan sommaren är slut, så då blev det så här!



Jag använde:

Sally Hansen - Miracle Cure (underlack)
China Glaze - Innocence (fransk rosa i botten)
China Glaze - Tree Hugger (grönt)
China Glaze - Sour Apple (grön-glittrigt)
Isadora - Sugar Rose (rosa)
Color Club -  Sparkling Cassis? (rosa-glittrigt)
Isadora - Sunrise (orange)
Isadora - Sun Orange (orange)
China Glaze - Dreamsicle (orange-glittrigt)
BYS - Silver Moon Nr 99 (stora och små silverglitter)
China Glaze - White On White (vita blommor och prickar)
Constance Carroll - Nr 223 Paradise (gult) (Delvis blandat med ett orange-igt Viva la Diva.)
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

Uj, så många olika lack jag använde. =P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...