fredag 27 januari 2012

10 tips för att få fler besökare till din blogg?

Sista punkten, nr 10, är "Var nischad". Hah. XD Det är inte jag bra på.

Jag har inte haft bloggen så länge, men hittills har jag lyckats skriva om så skilda ämnen som film/tv-serier, Ball jointed dolls, My Little Pony, photoshop-målningar, nagellack/nailart och allmänt pyssliga saker, som smycken och stämplar. Det är säkert inte är så många som är intresserad av allt jag är intresserad av, och om jag höll mig till bara ett ämne skulle det kanske få folk att stanna kvar, eller återkomma till bloggen, men hur skulle jag kunna välja bara ett intresse?! =P
Nu skriver jag ju i och för sig inte för att få en massa besökare, jag vill bara få bladdra. Och jag blir chockad varje gång jag kollar statistiken och ser att folk faktiskt har varit här inne. =P

Ett annat tips för att få fler besökare är såklart att man ska uppdatera regelbundet, helst flera inlägg om dagen, och jag uppdaterar redan nu ganska sällan, så det skulle bli ännu färre inlägg om jag begränsade mig. =)
Så de stackare som förirrar sig in till min blogg får helt enkelt stå ut med att den hoppar nästan lika mycket som mina tankar. ^_^

Och bara för att göra det här inlägget mindre tråkigt  kommer det en bild på mina söta Kimi Junior!

Photobucket

Yazzy och Ava.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...