lördag 28 januari 2012

Katt och Kanin

Om det här fungerar som det ska, så är det ett tidsinställt inlägg, skrivet igår kväll, för jag sitter i bilen på väg till en annan stad just nu. Jag är mest nyfiken på att testa det. =P Då kan jag ju sprida ut inläggen, om jag har en massa att skriva om nångång. =)

Jag fick nyligen hem mina Tam Doll-dockor från Strapya World, som jag skrev om här. De är jättesöta, och mindre än jag trodde. Det spelar ingen roll att det står mått, jag lyckas alltid tänka fel på storlekar. =P (De är 7 cm.) Kissen ska troligen bli Bries katt, så den får väl antingen vara evigt kattunge, eller en väldigt liten katt helt enkelt. =)
(Hm. Eller så ska den vara Bries lillasyster Izzies katt. Jag vill att Brie ska ha en uggla, också..)
Jag har inte tagit några kort ihop med de andra dockorna än, det har varit så dåligt ljus, men här är de små sötnosarna i alla fall. =)


Photobucket

Photobucket

Photobucket
Kaninen är mer vit än rosa i verkligheten..

Photobucket
Attack!

De är så söta! ^_^
Jag har inte bestämt några namn än.. Men det kan jag ju fundera på under alla timmar i bilen idag. =)

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...