söndag 1 januari 2012

Julnaglar

Jag kom på att jag glömt lägga upp bild på mina julnaglar!
Jag hade väldigt ont om tid, så de fick bli nästan likadana som naglarna jag målade åt en annan för ett tag sen. Men jag hann inte ens stämpla snöflingor, så det fick bli små klistermärken.

Photobucket

Jag avskyr att ta bort klistermärken från naglarna! Det är ännu svårare än att ta bort glitter. (Det jättefina röda glittret i topparna är så svårt att fånga på bild..) De här klistermärkena hade nån jobbig plastig yta, så det tog tid att få bort dem.. Det dröjer förhoppningsvis innan jag behöver använda klistermärken igen. =P

Men jag blev inte avskräckt från glitter, nyårsnaglarna är också glittriga. Det kommer bild på dem lite senare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...