tisdag 31 januari 2012

Grod-cape

För ett tag sen köpte jag en grod-cape åt Matilda [pukiFee Ante från Fairyland], från dollb på etsy. Jag kunde inte låta bli, den var så söt, och såg så mysig ut. =)
Idag fick jag hem den! Visst blev hon söt? ^_^

Hon ser inte jätteglad ut över att ha tvingats ta på sig
en massa kläder, och sen fick hon ändå inte gå ut..!

Jag var jättesugen på att testa den ihop med hennes söta gummistövlar. Egentligen ville jag fota henne ute, i en vattenpöl, men det är lite för mycket snö för det nu. =P Om jag vågar, så ska jag testa det i vår.. Känns som att det skulle vara säkrast att ha en osynlig livlina på henne bara, så hon inte ramlar i vattnet..

Varför finns det så mycket gulligt i just Matildas storlek? Det finns massor! Det är inte en storlek jag är så jätteintresserad av, men ändå lyckas jag skämma bort henne, bara för att det finns så mycket sött. =P

Och så bråkade jag med min nya kamera.. Vi har fortfarande inte blivit vänner. Säkert 2/3 av alla bilder jag tog idag hade skärpan fel. Jag tycker det är jättesvårt att se så att den hamnar rätt. Men jag kanske borde ha lite större skärpedjup tills jag blir bättre på det..
Jag får fortsätta ta en massa bilder så länge, tills jag lär mig. =P Eller kastar ut kameran. (Skojar bara! Tror jag..?)

2 kommentarer:

  1. Guuud så sött! Måste vara det sötaste du någonsin köpt till någon av dem...!

    SvaraRadera
  2. Visst är det?!
    Det finns så förskräckligt mycket sött i Matildas storlek. =P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...