onsdag 1 februari 2012

Wuthering Heights

Den här låten är så underbart konstig.^_^





Bråkade lite mer med kameran idag. Testade massa olika inställningar, och fotade till och med med automatiskt fokus, men inte en enda bild blev lika bra som bilderna jag tar med min gamla älskade Sony Cyber-shot DSC-H3. Hm, hur gör man för att lära sig en kamera? =P

Och så gjorde jag en sak idag (eller i alla fall första delen av det) som jag har skjutit upp för länge, för att det är tråkigt, och det är ju alltid skönt. =) Att får det gjort, alltså. Imorgon måste jag bara göra klart det. =P

2 kommentarer:

  1. Jag älskar den låten! Flera år sen jag hörde den sist tror jag. Har inte sett videon förut, fick lite Di Leva-känsla av henne...

    Hjälper inte kameraboken du köpte?

    SvaraRadera
  2. Jaa, den är härlig. =)

    Nja, får nog läsa om den. Några gånger..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...