måndag 6 februari 2012

Mintgrönt med blommor

Jag är alldeles försenad med att posta den här designen. Jag målade dem förra fredagen, så nu har det suttit i 10 dagar. Det höll jättebra länge, men nu har det börjat lossna. Måste bara orka måla nytt nån gång. *gäsp* Det blir inte ikväll!

Photobucket

Jag ville matcha naglarna med en nyköpt (till förra helgen) ring, som jag borde haft en bild på också, om jag varit lite förutseende, men det var jag inte. Den har i alla fall stenar i en liknande mintgrön färg som nagellacket. =)

Jag använde:
Sally Hansen - Diamond Strength (underlack)
China Glaze - Innocence (i botten)
China Glaze - Re-fresh Mint (fransk manikyr)
Misa - Dirty, Sexy, Money (blommor och prickar)
Turkos-blå stenar
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

Och jag tyckte att det var alldeles rätt två låtar som gick vidare i lördagens deltävling av Melodifestivalen! Perfekt. =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...