lördag 25 februari 2012

Melodifestivalen - deltävling 4

Ikväll är det fjärde, och sista deltävlingen i Melodifestivalen, som sänds från Malmö. Det skulle behöva vara några extremt bra bidrag ikväll, för jag tycker inte att de som tävlat hittills riktigt duger att skicka till Eurovision.. Tyvärr är jag inte säker på att det där jättebra bidraget kommer ikväll heller. =P

Charlotte Perrelli skulle kunna vara bra, jag brukar gilla hennes låtar. Danny skulle också kunna ha nåt bra.. Det ska bli lite kul att höra Lotta Engberg och Christer Sjögrens duett, men jag har väldigt svårt för honom, egentligen.. =P

Förra veckan tyckte jag inte alls att rätt låtar gick vidare, men det kanske går bättre ikväll. =) 

Deltävling 4: 

1. Charlotte Perrelli – "The Girl"
2. OPA! – "Allting blir bra igen"
3. Dynazty – "Land of Broken Dreams"
4. Lotta Engberg och Christer Sjögren – "Don't Let Me Down"
5. Hanna Lindblad – "Goosebumps"
6. Axel Algmark – "Kyss mig"
7. Lisa Miskovsky – "Why Start A Fire"
8. Danny Saucedo – "Amazing"

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...