tisdag 14 februari 2012

Trevlig Alla Hjärtans Dag!

Jag målade naglarna lite hjärtiga till Alla Hjärtans Dag. =)

Photobucket

Tummarna fick små nallar, med hjärtan. ^_^

Photobucket

Jag använde samma teknik som en annan gång, och målade de små bilderna med nagellack på plast först. Jag hade tänkt ha nallarna på ringfingrarna, men de blev för stora för det. Då tänkte jag ha "kärleksbrev" på ringfingrarna, istället för på tummarna, men de blev också för stora. =P Och ganska fula, för jag stressade lite. Så jag struntade i dem, och tog hjärtan på alla andra fingrar, och nallarna på tummarna.

Photobucket

Jag använde:
Sally Hansen - Diamond Strength (underlack)
China Glaze - Innocence (i botten)
IsaDora - Pink Crystals (gradering, med "dutt-svamp")
Diamond Gloss - [Glittrig cerise-rosa, namnlös] (gradering, med "dutt-svamp")
OPI - The Show Must Go On! (Hjärtan)
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)
Och lite olika färger till nallarna, bl.a. en brun, namnlös Viva la Diva. =P


Jag har haft ett hack i vänster pekfingernagel jättelänge, som jag har lyckats "laga" och inte riva sönder mer, men nu gick den till slut av. Fast nageln hade hunnit växa ut ganska mycket, så jag bara kortade av alla lite också. =)

4 kommentarer:

  1. Så äckligt SÖTA nallar!! Ge mig!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. =P
      Jag kan väl ge dig nallar, men inte just de här två..
      Fast du kan säkert göra lika söta själv. =)

      Radera
    2. JAA!! :P ...men jag vill ha de där två ju.. :´(
      Nää, klart jag inte kan...! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...