söndag 12 februari 2012

Jag.. sov väl inte?

Aww, jag har nyss tittat klart på Tomorrow never dies, som jag skrev att jag skulle förut, men jag måste varit halvblind.. Jag såg aldrig Brendan Coyle! Julian Fellowes såg jag, det var svårt att missa. =P Men när jag läste eftertexterna såg jag att Hugh Bonneville, (också från Downton Abbey, bl.a.) varit med också, och honom såg jag inte heller! 

Jag blir lite orolig för mig själv nu... O_o Okej, jag var trött, men jag  är rätt helsäker på att jag inte slumrade till nåt. Fast, jag hade en kelig katt i knät, som klättrade omkring på mig och ville ha uppmärksamhet ibland, men det kan inte ha varit många sekunder jag missade då, så de måste ha haft väääldigt pyttiga roller, om det var då jag missade dem... Jag hoppas verkligen att det är så i alla fall..! 

Jag är inte helt säker, men jag tror att det är de två som sitter ner på den här bilden. (Coyle till höger.) Det är den enda bild med dem från filmen som jag hittar, i så fall..

 Men filmen var ganska bra ändå, så det gjorde inte så mycket. =P
Förutom att jag kommer irritera mig på att jag missade  dem jättelänge nu. =(


Och det var en ganska tråkig omgång av Melodifestivalen, men det var ändå rätt två låtar som gick till final, tyckte jag. =)

3 kommentarer:

  1. Hm, hade "Bates" en SÅ liten roll alltså?
    Vi kollade på hela (tråkiga) filmen utan att se Bates någonstans. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tydligen. =( Jag trodde den var lite större iaf..
      Nästan skumt att han ens stod med. =S
      Men jag tyckte den var ganska bra ändå. =)

      Radera
    2. Mm.. mycket skumt.
      Jag tyckte den va tråkig! Tänker inte kolla fler Bond igen...

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...