onsdag 8 februari 2012

Nykomling på Downton Abbey

Jag kom på att jag hade glömt! Att skriva en jättetrevlig sak, alltså. Det är bekräftat att Shirley MacLaine ska vara med i tredje säsongen av Downton Abbey, som snart börjar spelas in. Hon ska spela Martha Levinson, mamma till Cora Crawley, grevinna av Grantham. Cora flyttade ju till England, från USA, för att gifta sig. Nu gissar jag att hennes amerikanska mamma kommer på besök, för enligt Gareth Neame, exekutiv producent för DA, kommer hon bli "en underbar kombattant" till Maggie Smiths karaktär, änkegrevinnan Violet Crawley. 

Shirley MacLaine

Jag hade hoppats på att Coras mamma skulle dyka upp i säsong 3, och jag tror det kommer bli jättebra! Åh, jag längtar redan..! I Storbritannien kommer serien tillbaka i höst, men vi får säkert vänta längre. Inte för länge bara, hoppas jag! <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...