torsdag 16 februari 2012

Bedårande nagellack

Jag köpte världens sötaste nagellack på H&M för några dagar sen! Jag såg det, och  plockade upp det för att jag älskade färgen, men sen såg jag bilden på flaskan. Bambi! Och Stampe, och hans systrar. Aww!


Jag var tvungen att köpa det, såklart - en perfekt kombination av saker jag gillar; Disney, nagellack och rosa! ^_^
Det har Disney-loggan på baksidan också. Jag älskar att det är pastelligt gammalrosa. Måste bara komma på en snygg design att göra, så ska jag använda det nästa gång jag målar naglarna. =)
Hm, ska jag motstå frestelsen att para ihop det med brunt och/eller mintgrönt? =P Jag tror jag har gjort det tillräckligt ofta, men det passar så bra ihop.. Vi får se!

4 kommentarer:

  1. Så sött! :)
    Klart du ska måla det ihop med brunt!

    SvaraRadera
  2. Glömde fråga, fanns det i flera färger?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det?! ^_^ Har inte bestämt färger, eller motiv än, men jag har en svag idé..

      Om det fanns i fler färger var de slut när jag var där, för jag såg bara rosa.

      Radera
  3. Okej, synd att det inte fanns fler färger. Blev riktigt kär i det, måste nog ha ett själv..! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...