måndag 27 februari 2012

Läggdags!

Gäsp! nu är Oscarsgalan slut, och jag ska sova!
Eftersom jag inte direkt sett några av de nominerade filmerna har jag ingen åsikt om de som vann, men jag gillade Meryl Streeps tal. =)

Bästa citatet av Filip och Fredrik under Oscarsgalan:

-Han gillar att ta plats, Robert Downey Jr.
-Nu kanske vi inte ska kasta sten i glashus..
-Näe..


De var inte riktigt lika babbliga som förra året i alla fall, och det var ju bra. =)
Men stora delar av Röda mattan kollade jag streamat, för att slippa dem. Där pratade de för mycket, och verkade mest ha elaka kommentarer..

Oh, och varje gång sändningen återvände från Filip och Fredrik till Röda mattan sa de "Vi är snart tillbaka!". Ehm, det låter som en reklampaus då, borde de inte ha sagt "Nu återvänder vi till röda mattan", eller nåt sånt? Det var ändå den de satt där för att kommentera..

Nu ska jag skynda mig att somna, innan jag råkar bli pigg!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...